Des-espera
A partir del disc Analogia de l'A-mort de Clara Peya, Ariadna Peya i Marc Soler parlen de com es construeixen les relacions, entre l’espera i la des-espera.
Un espectacle accessible per a persones sordes.
Les fibres se sotmeten a un conjunt d’operacions per tal de convertir-se en fil. A aquest procés se l’anomena filatura. Això és el que fem constantment les persones quan ens relacionem, intentar teixir-nos, torçar-nos, combinar-nos, per tal d’obtenir el resultat més homogeni possible. A vegades, sigui per l’entorn o per la naturalesa de les mateixes fibres es fa més difícil aquesta combinació, però això no significa que no es pugui crear un teixit. Què es pot esperar de parelles home-dona on ell és més jove i ella significativament més gran? Des-espera parla de viure en contradicció, i de l’acceptació d’aquesta contradicció com a camí per créixer. Des-espera parla del que s’espera de nosaltres, o del que no s’espera. Des-espera parla d’encendre i apagar, d’agitar i de calmar, de ferir i de curar, d’esperar i de des-esperar. A partir del disc Analogia de l'A-mort de Clara Peya, Ariadna Peya i Marc Soler parlen de com es construeixen les relacions, entre l’espera i la des-espera. Una creació que fusiona música, moviment i paraula en un espectacle accessible per a persones sordes.
Les Impuxibles són la fusió artística d’una pianista i una ballarina, Clara i Ariadna Peya; germanes, creadores i intèrprets. Treballen la mescla de llenguatges, una recerca que fusiona música i moviment amb altres disciplines escèniques, una investigació que no s’acaba i que les ha conduït cap a la construcció d'un llenguatge propi. El compromís social ha fet créixer en elles la necessitat de fer servir l’art com a altaveu de denúncia i justícia social.
Aquest espectacles forma part del programa Filatures.