Degut a les previsions meteorològiques pel cap de setmana recomanem consultar la web o xarxes del festival abans de cada espectacle de carrer.

Taula rodona

Compartir

Alguns dels creadors i creadores de l'escena barcelonina comparteixen un diàleg sobre les articulacions, perspectives i pensaments possibles pel que fa a la dansa, els llenguatges i les cultures urbanes.
Durant l'activitat, la coreògrafa i ballarina Agnès Sales presentarà Happy Everything, una peça creada amb Héctor Plaza, amb qui treballa des del 2014. Parla sobre el concepte de la felicitat i altres que hi tenen a veure en el món d'avui: des de les festivitats, fins a la comercialització que se'n fa. Danses urbanes, dansa contemporània i teatralitat són elements centrals de la proposta.

 Organitza Dansa Metropolitana amb la col·laboració del Hop Festival i el suport del SAT! Sant Andreu Teatre.

Amb la participació d'Aina Lanas, Agnés Sales, Inés Sybille Vooduness, Moisés “Moe” (Iron Skulls Co) i Oulouy
Amb la col·laboració de Guille Vidal-Riba
Moderadora: Verònica Hernández

Inscripcions en aquest enllaç.

Funcions planificades

Barcelona

SAT! Sant Andreu Teatre
10/03/2024 18:00

Gratuït