Dansa Metropolitana 2025 uneix dansa i teatre en el cicle Coreografies de l’enginy del Teatre Aquitània
Vols gaudir de la fusió perfecta entre la dansa i l’humor? Una de les novetats de Dansa Metropolitana 2025 és el cicle Coreografies de l’enginy al Teatre Aquitània. Un cicle pensat per connectar amb el públic que estima el teatre, però que busca experiències noves i una altra forma de viure la dansa des d’un prisma més fresc i divertit.
Aquesta proposta, que es podrà gaudir els dimarts i dimecres durant el festival, combina la força i l’expressivitat de la dansa amb l’espontaneïtat i el bon humor, presentant tres espectacles que expliquen històries, desperten complicitat i connecten amb el públic des del primer moment.
El primer espectacle del cicle Coreografies de l’enginy serà POP de LaSúbita (Laura Alcalà Freudenthal i Irene Vicente Salas), el dimarts 18 de març. Un retrat mil·lennista presentat enforma de monòleg que explora històries d’amor i passió que condueixen fins a l’autodestrucció. La peça anirà acompanyada d’una acció col·laborativa de Laura Alcalà: el Danceoke. Una activitat per ballar copiant una pantalla, parlar de les penúries millenials tractades a POP i ofegar les penes amb molta música.
El següent espectacle inclòs en el cicle estarà al Teatre Aquitània el dimecres 19 de març i serà Campament Alzines de Sònia Gómez, un treball de cocreació comunitària que neix com a continuació de l’espectacle matriu Calidoscòpica. Campament Alzines està dirigit a col·lectius que conviuen amb malalties de salut mental cròniques o temporals.
La tercera i última peça de Coreografies de l’enginy serà Noche Cañón, de la Societat Doctor Alonso. El 26 de març, el públic del Teatre Aquitània viurà la recerca d’una nova manera de treballar dins del gènere del monòleg còmic. Una obra que interactua directament amb el públic i en què es desplacen els límits típics de l’humor.
T’esperem al Teatre Aquitània els dimarts i dimecres de la vuitena edició de Dansa Metropolitana!